1300پرسش برگزیده ششم دبستان
در دست چاپ
نام کتاب 1300پرسش برگزیده ششم دبستان
گروه کتاب ششم ابتدایی/
نویسنده گروه مؤلفان / زیر نظر دکتر شاکری
ناشر تیزهوشان دکتر شاکری
قیمت 2500000  - ریال
توضیحات سال انتشار: 1395
نوبت چاپ: بیست و دوم
شمارگان: 5000 جلد
تعداد صفحه: 410 صفحه
قطع: رحلی
رنگ: دو رنگ
چکیده کتاب 1300 پرسش برگزیده، مجموعه ای جامع شامل 7 درس ریاضی، علوم تجربی، فارسی، هدیه های آسمان، مطالعات اجتماعی، تفکر و پژوهش و هوش و استعداد تحلیلی می باشد، که به صورت خلاصه درس، پرسش های چهارگزینه ای و پاسخ تشریحی پرسش ها تالیف شده است.
هر دانش آموز پایه ششم دبستان با مطالعه کامل مطالب این کتاب، مجموعه دروس سال تحصیلی خود را به صورت مفهومی می آموزد و با انواع پرسش های چهار گزینه ای ساده، متوسط و پیشرفته و همچنین نکات آموزشی هر پرسش در قالب پاسخ تشریحی آن آشنا خواهد شد. و به این ترتیب علاوه بر اینکه برای شرکت در امتحانات مختلف مدرسه آماده می شود، به راحتی می تواند در آزمون های ورودی دبیرستان های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و برتر نیز شرکت نماید.
شایان ذکر است که به منظور دستیابی به فایل pdf موضوع بندی (تعین موضوع هر سوال) و سطح بندی (تعین سطح دشواری هرسوال " آسان ، متوسط ، سخت ، خیلی سخت") کلیه سوالات کتاب می توانید از طریق لینک آدرس http://dl.tizhoushan.ir (وب سایت موسسه فرهنگی و انتشاراتی تیزهوشان دکتر شاکری) و با وارد نمودن شماره سریال اختصاصی مربوط به کتاب که در داخل کتاب درج شده است، اقدام نمایید.