کتاب برای والدین ۲

عنوان مقاله کتاب برای والدین ۲
لینك دانلود دانلود pdf

برای یک تابستان خوب و با برنامه آماده اید.پس با این کتابها آشنا شوید و آنها را در سبد خانواده بگذارید.

 

تیزهوشان

راهنمای کامل تربیت کودک

"تربیت کامل یعنی تربیت با برنامه. انجام این کار بر: کنش نه واکنش، دانش نه شانس، فکر کردن نه عصبانیت، عقل سلیم نه بی‌منطقی، استوار است.درست همان‌طور که «ازدواج کامل» به این معنا نیست که همسران، انسانهایی کامل هستند، منظور از تربیت کامل نیز این نیست که پدر یا مادر می‌تواند (حتی با تلاش زیاد) «کامل» باشد. تربیت کامل «روندی» است که طی آن، والدین با تمام نقاط قوت و ضعف خود به عنوان یک انسان، نهایت تلاش خود را در تربیت فرزندانی توانا، مسئول و شاد، به‌کار می‌گیرند."

« راهنمای کامل تربیت کودک » کتابی جامع و شامل موضوعات و مسائل متنوعی در حوزه تربیت کودکان است. در این کتاب، به بیش از سیصد مورد از نکات و مشکلات رفتاری کودکان از آداب غذا خوردن ،اتاق خصوصی، تنها ماندن در خانه تا بحث و جدل خواهر و برادر پرداخته شده و برای هر مورد سه یا چهار راه‌حل کاربردی ارائه شده است که مجموعاً حاوی هزار روش تربیتی است. بدین ترتیب می‌توان ادعا کرد که تقریباً غالب نکات ریزی که والدین در تربیت فرزند با آن سر و کار دارند مطرح شده است. "الیزابت پنتلی" در هر مورد ابتدا به بررسی علل و ریشه‌های مسئله از نگاه والدین و همچنین از دیدگاه کودک پرداخته است و با ارائه راه‌حل‌های متعدد به والدین این امکان را می‌دهد که متناسب با شرایط خود و فرزندان خود، بهترین گزینه را به کار ببندند. از ویژگی‌های دیگر کتاب این است که در حین مطالعه هر مورد، خواننده را به مطالعه موضوعات مرتبط دیگر راهنمایی می‌کند.زیبایی ساختار این فرهنگ ساده این است که شما به راحتی روشی را که برای فرزند و موقعیت خانوادگی شما، مناسب‌تر از همه بود، به کار گیرید و راه حل خود را بیابید. اگر آن پیشنهاد موثر نبود، باز هم چند انتخاب دیگر دارید.« راهنمای کامل تربیت کودک » ابزارهایی را که برای احساس اعتمادبه‌نفس در پرورش فرزندانتان نیاز دارید، به شما می‌دهد.

نویسنده این کتاب "الیزابت پنتلی" در سراسر آمریکا برای والدین سخنرانی می‌کند و نویسنده است. او مادر سه فرزند است و به عنوان رئیس انجمن اولیا و مربیان مشغول به کار است.

"راهنمای کامل تربیت کودک [کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان] " کتابی است از الیزابت پنتلی با ترجمه‌ی اکرم قیطاسی که در 430 صفحه و توسط انتشارات صابرین با قیمت 30000تومان به چاپ رسیده است.

تیزهوشان

تربیت بدون فریاد

"روی خود تمرکز کنید،خونسردی خود را حفظ کنید و در راه رشد خود بکوشید."

با پياده كردن اصول اين كتاب در زندگي خود، روابط شما و فرزندتان چنان مي شود كه همواره در آرزوي آن به سر مي برديد. اين روابط قرين شادي، همكاري، توازن و از همه مهمتر احترام متقابل خواهد بود. در واقع آرامش آن قدر هم كه فكر مي كنيد از خانواده شما دور نيست.

"هدف ما این نیست که ابراز اراده،امیال و عواطف فرزندمان را فروبنشانیم بلکه میخواهیم آنها را در مسیری سازنده هدایت کنیم."

این کتاب در چهار بخش و دوازده فصل تدوین شده است. در انتهای هر بخش، داستانی واقعی از تجارب زندگیِ افرادی نقل شده است. در هر یک از این داستانها قدرت و تأثیر تربیت بدون فریاد مشهود است. البته برای حفظ حریم خصوصی افراد، اسامی و جزئیات تغییر داده شده اما اصل داستانها واقعی و تأثیرگذار است. همان‌طور که خواهید دید این داستانها بازگوکننده مراحل گوناگون روابط والد و فرزند در طول زندگی است. ...

انتشارات صابرین کتاب«تربیت بدون فریاد» اثر«هال ادوارد رانکل» روانشناس امریکایی را با ترجمه«اکرم کرمی» در 430 صفحه و با قیمت 30000تومان چاپ کرده است.

تیزهوشان

کلیدهای برخورد با لکنت زبان در کودکان

توصیه های تخصصی این کتاب همراه یافته های پژوهشی اخیر به شما کمک می کند تا با یک برنامه خوب و تمرینهای روزانه مشکل لکنت زبان فرزندتان را درک و در جهت مقابله با آن اقدام کنید . علاوه بر این می توانید ناراحتی و اضطراب او را در خانه و مدرسه تشخیص دهید و در جهت تخفیف آن بکوشید . "کلیدهای برخورد با لکنت زبان در کودکان "والدین را با علل لکنت و بهترین روش کمک به فرزندشان آشنا می کند . والدین برای روان‌سازی گفتار فرزند خود می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند. آنها با درک صحیح مشکل بهتر می‌توانند به فرزندشان کمک کنند تا روان‌تر صحبت کند. تربیت کودک تجربه هیجان‌انگیزی است اما در آغاز راه، شخص دچار فشارها و تنش‌های زیادی می‌شود. امیدواریم راه‌حلهای این کتاب بتواند بعضی از نگرانیهای برخورد با کودک مبتلا به لکنت را کاهش دهد.

نویسنده این کتاب پاتریشیا تریبر معاون رییس یک بیمارستان بزرگ در امر خدمات تخصصی و درمانگر گفتار درمانی است . وی بیش از بیست سال با کودکان و بزرگسالان کار کرده است و مدرک خود را در زمینه آسیب شناسی گویایی و تکلم - زبان - شنوایی آمریکا دریافت کرده است .

"کلیدهای برخورد با لکنت زبان در کودکان [کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان] " کتابی از پاتریشیا ام تریبر با ترجمه‌ی اکرم کرمی را در 151 صفحه انتشارات صابرین با قیمت 7000تومان رهسپار کتابفروشی‌ها کرده است.

تیزهوشان

کلیدهای تربیت فرزند در خانواده های تک سرپرست

خانواده‌های تک سرپرست به علت طلاق، مرگ همسر و متارکه به وجود می‌آیند. کار والد تنها، بسیار مشکل است چرا که باید از پس برآوردن توقعات بسیاری برآید. در بسیاری از موارد، والد تنها باید در آن واحد هم با «غم فقدان» خود کنار بیاید، هم مسئولیت‌های جدیدی را بر عهده بگیرد، هم با تغییر نقش و شرایط خود تطابق یابد، هم به مراقبت از فرزندان ادامه دهد و هم به آنها در امر تطابق با تغییرات اجتماعی نیز به مبارزه برخیزد.

خانواده های تک سرپرست، اگرچه فشارهای اجتماعی، عاطفی و اقتصادی سنگینی را متحمل می‌شوند، اما در عوض معمولا زندگی خود را وقف سعادت بچه‌ها می‌کنند. هدف کتاب « کلیدهای تربیت فرزند در خانواده های تک سرپرست »، کمک به والدهای تنها در انجام کارهای مهم آنهاست. بخش اول و دوم، روند انتقال به وضعیت خانوادگی تک سرپرست را برای والد و بچه‌ها تشریح می‌کند. بخش سوم و چهارم به والد تنها توصیه می‌کند که در سازماندهی خانواده جدید، چه چیزهایی را برای خود و بچه‌ها در اولویت قرار دهد. بخش پنجم و ششم، عوامل مؤثر بر کارایی خانواده را مرور می‌کند و به بیان تغییرات رابطه والد و فرزند در دوره نوجوانی می‌پردازد. بخش هفتم، تأثیر نظام آموزشی را بر بچه‌ها بررسی کرده و درباره کمک‌هایی که والد می‌تواند به بچه‌های خود بکند تا در تحصیل موفق باشند، صحبت می‌کند. بخش هشتم و نهم به ترتیب درباره مشکلات مدیریت خانواده بعد از طلاق و مرگ همسر صحبت می‌کند.در پایان کتاب « کلیدهای تربیت فرزند در خانواده های تک سرپرست »، چند پرسش و پاسخ آمده است که برای والدهای تنها مفید خواهد بود.

"کلیدهای تربیت فرزند در خانواده های تک سرپرست [کلیدهای تربیت کودکان] " کتابی است از کارل پیکهارت با ترجمه‌ی سارا رئیسی طوسی را در 236 صفحه انتشارات صابرین با قیمت 7000تومان رهسپار کتابفروشی‌ها کرده است.

تیزهوشان

کلیدهای کشف  و پرورش استعداد در کودکان

کتاب "کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان " برای تمام والدین نوشته شده است تا به بچه هایشان کمک کنند با استفاده از حداکثر قابلیت خود زندگی کنند و آنچه را که بالقوه در کودکان وجود دارد فعال کنند . اما این به معنای آن نیست که می خواهیم از بچه هایمان افرادی تیزهوش یا نابغه بسازیم .این کتاب به والدین کمک می کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند . امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل تر شده است . کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان ، والدین امروز را مخاطب قرار می دهد و به مشکلات کنونی آنها پاسخ می گوید.

"از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که فرزندان از آن‌ها الگوبرداری می‌کنند، تلاش در جهت بهبود خود، استفاده از فرصت‌ها، بازبینی تصمیم‌ها و مسئولیت‌پذیری است. وقتی فرزندانمان می‌بینند که ما مسئولیت زندگی خود را به عهده می‌گیریم، به علائق خود توجه می‌کنیم، برنامه‌ریزی و آماده‌سازی می‌کنیم، با شجاعت با چالش‌ها مواجه می‌شویم، شکست‌های کوچک را تحت کنترل می‌گیریم و از موفقیت‌ها لذت می‌بریم، هر چه بیشتر از امکانات خود آگاه می‌شوند و این مفاهیم که چگونه در جهت مثبت حرکت کنند، چگونه رشد کنند و چگونه زندگی خود را هدایت کنند، در وجود آنها نهادینه می‌شود.ما می‌خواهیم فرزندانمان درک کنند چه کسی هستند، اما این امر به سرعت اتفاق نمی‌افتد؛ بلکه روندی آهسته دارد و اغلب نیازمند آن است که بچه‌هایمان قدری درد، ناراحتی و شکست را تجربه کنند. ما می‌خواهیم و نیاز داریم انها را تربیت و محافظت کنیم؛ اما علاوه بر آن نیاز داریم به آنها بیاموزیم که قوی باشند و خود را تربیت کنند و مراقب خود باشند. اگر بیش از حد و در طولانی مدت، کارهایشان را به جای آنها انجام دهیم، خطر ایجاد وابستگی بیش از حد به ما و ایجاد این نگرش در آنها وجود دارد که: «مامان یا بابا مراقب من خواهند بود» و ممکن است این نگرش تا همیشه در آنها باقی بماند و فکر کنند که پدر یا مادر باید مسائل را به جای انها حل کنند. این نگرش به وابستگی و ضعف شخصیتی می‌انجامد و نمی‌گذارد حس قوی مسئولیت پذیری در آنها شکل بگیرد و استعدادشان شکوفا شود."

نویسنده این کتاب "دکتر دن وینهاوس" استاد دائمی بخش آموزش در مرکز «تدریس ، یادگیری و تحقیقات » در دانشگاه کلرادوی جنوبی است . در حال حاضر وی به عنوان مدیر بخش خردسالان در یک مرکز آموزشی در کشور تایوان مشغول به کار می باشد.

"کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان [کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان] " کتابی است از دن وینهاوس با ترجمه‌ی اکرم قیطاسی که در 276 صفحه و توسط انتشارات صابرین با قیمت 17000تومان به چاپ رسیده است.

تیزهوشان

کلیدهای رویارویی با پدیده خشونت

فرزند شما چه قربانی خشونت باشد و چه خود عامل خشونت، برای شما در هر صورت خوشایند نیست. در کتاب « کلیدهای رویارویی با پدیده خشونت در کودکان و نوجوانان »، توصیه‌های ارزشمندی درباره خشونت و بایدها و نبایدها در رویارویی والدین و آموزگاران با این پدیده مطرح شده است.

مطالعه « کلیدهای رویارویی با پدیده خشونت در کودکان و نوجوانان » سبب آشنایی والدین با این پدیده شده و راه‌حل‌های ویژه‌ای برای برخورد با کودکان خشونت‌گرا و یا قربانیان خشونت در اختیار آنان قرار می‌دهد. این کتاب شامل شش بخش است؛ بخش اول، نگرشی کلی بر پدیده خشونت است. بخش دوم و سوم، درباره قربانیان خشونت و کودکان خشونت‌گرا بحث می‌کند. بخش چهارم و پنجم به ترتیب راه‌های کمک به کودک قربانی و کودکی خشونت‌گرا را به والدین آموزش می‌دهد و بخش ششم به نقش مدارس در برخورد با پدیده خشونت پرداخته و والدین را راهنمایی می‌کند تا از اولیاء مدارس بخواهند برای این پدیده اهمیت لازم را قائل شوند.

جان کلام این کتاب این است که مداخله والدین یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین راه‌های مقابله با خشونت است. این کتاب، اطلاعاتی را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند با استفاده از شیوه‌های مؤثری که بر اساس نتایج جدیدترین تحقیقات پیشنهاد شده‌اند، در حل پدیده خشونت دخالت کنند.

"کلیدهای رویارویی با پدیده خشونت در کودکان و نوجوانان [کلیدهای تربیت کودکان]" کتابی است از باری مک نامارا و فرانسین جی مک نامارا با ترجمه‌ی دکتر مسعود حاجی زاده که در 119 صفحه و توسط انتشارات صابرین با قیمت 4500تومان به چاپ رسیده است.

 


فهرست مقالات
1402/04/03 لبخند
1402/03/29 معرفی شهر انزلی
1402/03/29 معرفی انیمیشن هیولاها در محل کار
1402/03/29 معرفی گل بنفشه
1402/01/01 نوروز در تاجیکستان
1402/01/01 شعر ترانه بهار
1402/01/01 کاردستی برای بهار 1401
1402/01/01 همه چیز درباره ماهی قرمز عید
1400/04/26 گوزن شاخدار فایده‌اش چیه؟
1400/04/26 دنیای رامونا (مجموعه کتاب رامونا)
1400/04/26 با آیدا تا همیشه
1400/04/26 بلدی دوست پیدا کنی؟ (مجموعه کتاب‌های جولیا)
1400/04/18 مصاحبه با آيناز آهي - آموزش ساخت صابون هاي طبيعي براي افراد مبتدي
1400/04/18 چند توصيه براي آرام كردن بچه ها هنگام خاموشي
1400/04/15 علائم کرونای دلتا چیست؟
1400/04/15 دلایل کاهش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان در دوران کرونا چیست؟
1400/04/15 ۲۰ سرگرمی‌ و بازی درون خانه ای برای کودکان و حتی بزرگسالان در دوران قرنطینه کرونایی
1400/03/28 تشویق کودکان به ورزش با ۱۱ روش تاثیرگذار
1400/03/28 رابطه ورزش بدنسازی با قد کودکان و نوجوانان
1400/03/28 بهترین بازی های ساخت و ساز برای کودکان ۳ تا ۱۱ ساله
1400/03/14 ۶پیشنهاد هیجان‌انگیز برای سرگرم کردن بچه‌ها در تابستان
1400/03/14 بازی‌های رایانه ای غیر استاندارد زمینه ساز پرخاشگری کودکان
1400/02/30 بهداشت روانی کودکان در گرو محبت والدین
1400/02/30 بهداشت روان چیست | آشنایی با راه های بهبود بهداشت روان در خانواده
1400/02/20 ۷ ویژگی رفتاری کودکان شاد که والدین باید بدانند
1400/02/20 فرزندان شاد چه رازی دارند؟ (راهکار عملی)
1400/02/13 راه‌ های ساده مقابله با ویروس کرونا
1400/02/13 چگونه اضطراب کودکان را برطرف کنیم
1400/02/12 چگونه از مشکلات سربلند خارج شده و آن‌ها را پشت سر بگذاریم....
1400/02/06 کرونای هندی چیست؟ 9 کار مهم در برابر ویروس جهش یافته
1400/02/05 کرونای هندی چه ویژگی هایی دارد
1400/01/25 چگونه هیجان های کودکان را کنترل کنیم
1400/01/15 مشاهیر ایران
1400/01/15 پیچ امین الدوله - گل و گیاه
1400/01/15 دایه زمین - شعر
1400/01/15 معرفی کتاب 1-در اعماق دریاها
1400/01/15 معرفی کتاب 2-والها
1400/01/15 از راه می رسد بهار
1400/01/15 آشنایی با حیات وحش
1400/01/15 انیمیشن آخرین داستان
1400/01/15 ایران به سوی آینده
1400/01/14 نردبان آسمان
1400/01/14 داستان-زیباترین آواز
1400/01/14 داستان-داری مسیرو اشتباه میری
1400/01/13 بهار در كازرون همراه با جاذبه هاي تاريخي و طبيعي نقش آفريني مي كند
1399/12/28 سخن جناب آقای دکترشاکری به مناسبت شروع سال نو
1399/12/23 برای اولیا - کرونا و فاصله اجتماعی؛ با عشق و محبت این فاصله‌ها را پر کنیم
1399/12/23 برای اولیا - چگونه با بچه‌ها در مورد ماسک صحبت کنیم؟
1399/12/11 چه بخوریم کرونا نگیریم ؟ / توصیه های سازمان جهانی بهداشت
1399/12/02 برای اولیا-چگونه فضای اینترنت را برای کودکان دانش آموز ایمن کنیم
1399/11/28 برای اولیا-نکاتی برای آموزش مجازی و چگونگی کمک والدین به رشد کودک در خانه
1399/11/28 برای اولیا-پدر خوب چگونه پدری است
1399/11/28 برای اولیا-با مشق ننوشتن بچه ها چه کنیم
1399/10/29 انیمیشن جنگلی ها
1399/10/29 شعر بخاری
1399/10/29 همه چیز درباره فندق
1399/10/29 درباره ماسک و کرونا
1399/10/29 هوبره پرنده بیابانگرد
1399/10/29 مصاحبه - من با خواندن کتاب ، دنیای جدیدی را کشف می کنم
1399/10/29 گزارش - تلاش برای قهرمان شدن
1399/10/29 داستان - دو گرگ
1399/10/29 داستان - دست‌های گرم ! گوشهایم گرم
1399/10/29 شعر - برف آمده شبانه...
1399/10/29 دنیای دانش
1399/10/02 مهمانی دیوها-مصاحبه
1399/10/02 ویژگیهای یک تیزهوش
1399/10/02 معرفی کتاب - زیر نور ماه شیشه
1399/10/02 سفر به ایرانک
1399/09/04 گل داوودي - گل شادی بخش
1399/09/04 شوکا گوزن مینیاتوری ایرانی
1399/09/04 داستان - طبقه 999
1399/09/02 چگونه مي‌توان در دوران قرنطينه کودکان را در خانه سرگرم کرد
1399/09/02 چهل‌تيکه
1399/09/02 دنیای دانش
1399/09/01 انيميشن نفرت انگيز Abominable 2019
1399/04/21 خوانسار
1399/04/21 فک خزری
1399/04/21 من و بابا و عطر چارلی
1399/04/21 گل مینا
1399/04/21 در انتظار یک زندگی معمولی (معرفی کتاب)
1399/04/20 سرگرمی های شاد برای تابستان 99
1399/04/18 انیمیشن لوئیس
1399/04/18 دنیای دانش تابستان ۹۹
1399/04/18 شعر زنده باد صابون معمولی
1399/03/01 هدیه ویژه مجله تیزهوش به همه بچه های خوب و پرتلاش : تقویم ۹۹
1399/02/30 سرگرمی هایی برای بهار ۹۹
1399/02/15 گرتا تونبرگ، دختر با اراده
1399/01/24 شعری برای پیامبر اکرم(ص)
1399/01/23 شاد و قدرتمند بر کرونا پیروز میشویم
1399/01/21 اوا پرون،یک اسطوره
1399/01/20 آهوی ایرانی
1399/01/20 پرندگان خشمگین انیمیشنی برای لبخند
1399/01/16 گل پامچال،گل نوروز
1399/01/13 شعر لبخند بهار از طیبه ثابت
1398/11/30 ربات سورنا ۴
1398/11/05 داستان لبو داغه از رامین جهانپور
1398/11/05 بچه ها خبر:مریخ یخ زد
1398/11/03 گنجشک،پرنده دوست داشتنی
1398/11/02 گل یخ،گل زمستانی
1398/11/02 حیواناتی از جنس زباله
1398/11/02 اللهیار و افسانه مارخور
1398/11/02 وانگاری ماآتای، قهرمان جنگل
1398/11/01 شوش ،صفحه ای از کتاب تمدن ایران
1398/06/10 بلوط ایرانی
1398/06/10 سفر به چابهار
1398/04/15 سرو درخت ایرانی
1398/04/15 سفر به دیلمان
1398/04/15 شعر شب که میشه کلاغا
1398/04/15 شعر برای آخرین خرسی که نادانی ما او را کشت
1398/04/15 فردیناند انیمیشنی درباره گاوی مهربان
1398/04/15 قصه خرگوشی که می‌خواست سرخپوست شود
1398/04/15 میرزاخانی نابغه ریاضی
1398/04/14 دنیای دانش خرداد 98
1398/04/14 رابین هود قهرمان مردم تهیدست
1398/04/13 با خرس قهوه ای آشنا شویم
1398/04/13 چگونه خاطرات خود را بنویسیم
1398/03/29 کتابهایی برای آشنایی با هنر تفکر
1398/03/29 شعر هدیه از منیژه رضوان
1398/03/28 کتاب برای والدین ۲
1398/03/28 کتاب هایی برای سلامتی
1398/02/26 کتاب برای والدین
1398/02/18 کتابهای خوب برای بچه های خوب
1398/02/01 7 راهکار کلیدی برای آموزش مفاهیم اقتصادی به فرزندان
1397/12/03 یخچال ایرانی چگونه کار می‌کند
1397/12/03 کبوترهای سپید مهربانی
1397/12/03 ملاقات با عمو جغد دانا
1397/12/03 75 مدرسه طبیعت در ایران
1397/12/03 خانم نخست وزیر، خستگی ناپذیر
1397/12/03 تازه های خبر از دنیای دانش
1397/12/03 دوست دارید در آینده چه کاره شوید
1397/06/19 سفرهای سرشار از آینده با ژول ورن
1396/06/22 آیا فرزند من تیزهوش است؟
1396/06/12 نقش و کارکرد خلاقیت در زندگی
1396/06/08 برخورد با مشکلات
1396/05/28 نقش خود شناسی والدین درساختن آینده ی فرزندان
1396/04/18 در مورد شپش ها چه می دانید؟
1396/03/10 وجود اضطراب مانع خلاقیت است
1396/03/08 روش های پرورش خلاقیت کودک
1395/06/16 کودک و خلاقیت
1395/05/25 تعامل خلاق با کودک
1394/06/01 چرا نباید کودکان را با هم مقایسه کرد
1394/05/30 نحوه ی بازی کردن با کودکان یکساله تا دوساله
1394/05/29 چگونه با کودکانمان ارتباط برقرار کنیم؟
1394/03/10 یک تابستان خوب
1394/01/16 بچه ها و گنج درون
1393/12/25 خانه ریاضی و علوم
1393/11/20 خواسته‌هاي يك نوجوان از والدينش
1393/11/2 بچه‌ها را اصلاً مقايسه نكنيد!!
1391/12/28 پروانه ایرانی
1391/12/28 نوقلم
1391/12/28 صبحانه بخورید
1391/11/03 نقشه بکشید
1391/11/02 ذهن توسعه یافته
1391/11/02 چگونه سخن بگوییم
1391/11/02 دقت کنید
1391/11/01 دانستنی های علمی
1391/11/01 هوش فرا زمینی
1391/11/01 پرنده های خشمگین
1391/08/30 توصيه هاي برندگان نوبل به تيزهوشان
1391/08/29 زندگی بهتر را از زرافه بیاموزیم
1391/08/29 تغذيه در امتحانات
1391/08/29 طول عمر بیشتر تیزهوشان
1391/08/28 معیارهای تشخیصی تیزهوشان
1391/08/28 هوش هیجانی چیست؟
1391/08/28 تاریخچه‌ی جهانی تیزهوشان
1391/08/26 درباره تست‌های هوش
1391/08/25 تیزهوش و فرضیه‌ی هوش چندگانه
1391/08/02 مدیریت را بر عهده بگیريد
1391/07/21 تكنيك شش كلاه تفكر!
1391/07/20 تفكر جانبي چيست؟
1391/07/19 استيو جابز ،ستاره به يادماندني دنياي فن آوري
1391/07/18 يك راه ساده براي نوشتن خلاق با نگاهي به انديشه گابریله ال .ریکو
1391/07/17 يك نرمش راحت و سريع، نرمش چي گونگ
1391/03/11 نوابع چگونه می اندیشند؟